top of page
Bergbeklimmer

leiden van de verandering

een smaakmaker

 

 Doel:

Als leider zicht krijgen op je eigen visie op verandering in onderwijs en leiderschap.

           

Werkwijze:

Via verschillende interactieve werkvormen gaan we op zoek naar de eigen visie en die van anderen.

We doen dat in een netwerk van leiders.

           

Beoogde resultaat::

We verwerven een goed zicht op onze eigen kijk op een aantal aspecten van leiderschap en verandering.

           

Duur:

Half dagdeel (of twee sessies van  twee uur)

 

dat smaakt naar meer

Doel:

Als leider zicht krijgen op je eigen visie op verandering in onderwijs en leiderschap.

Inzicht krijgen in een aantal ‘nieuwe tendensen’ binnen leiderschap.

Eigen invulling kunnen geven aan het begrip ‘gedeeld leiderschap’.

           

Werkwijze:

Via verschillende interactieve werkvormen gaan we op zoek naar de eigen visie en die van anderen.

We confronteren onze eigen kijk op die van vernieuwde inzichten rond leiderschap.

We oefenen een aantal nieuwe leiderschapshoudingen.

We doen dat in een netwerk van leiders.

           

Beoogde resultaat::

We verwerven een goed zicht op onze eigen kijk op een aantal aspecten van leiderschap en verandering.

We durven ons eigen leiderschap kritisch bevragen.

We oefenen een aantal aspecten ven leiderschap vanuit de visie op ‘gedeeld leiderschap’.

           

Duur:

Twee dagdelen (of vier sessies van twee uur)

           

we krijgen er geen genoeg van

           

Doel:

Als leider zicht krijgen op je eigen visie op verandering in onderwijs en leiderschap.

Inzicht krijgen in een aantal ‘nieuwe tendensen’ binnen leiderschap.

Eigen invulling kunnen geven aan het begrip ‘gedeeld leiderschap’.

Vanuit intervisie groeistappen nemen in ‘gedeeld leiderschap’.

           

Werkwijze:

Via verschillende interactieve werkvormen gaan we op zoek naar de eigen visie en die van anderen.

We confronteren onze eigen kijk op die van vernieuwde inzichten rond leiderschap.

We oefenen een aantal nieuwe leiderschapshoudingen.

Vanuit intervisie komen tot een eigen groeipad om als leider van verandering te groeien.

We doen dat in een netwerk van leiders.

           

Beoogde resultaat::

We verwerven een goed zicht op onze eigen kijk op een aantal aspecten van leiderschap en verandering.

We durven ons eigen leiderschap kritisch bevragen.

We oefenen een aantal aspecten ven leiderschap vanuit de visie op ‘gedeeld leiderschap’.

‘Jezelf laten coachen’, als een leerhouding verwerven.

Je eigen valkuilen kunnen benoemen en ermee aan de slag kunnen gaan.

           

Duur:

Vier dagdelen (of acht sessies van twee uur)

           

 

In overleg met het beleid werken we een school-eigen traject uit dat nog verder gaat dan voorgesteld aanbod . In een intake wordt dit verder onderzocht.

 

vraag gratis een prijsofferte: tweein1@gmail.com of 0475/960 218

bottom of page